Regulamin Serwisu Internetowego DGPLUS
1. Postanowienia wstępne
- Serwis internetowy DGPLUS dostępny pod adresem internetowym www.dgplus.pl prowadzony jest przez Witold Brożek prowadzącego działalność nierejestrowaną pod firmą DG+ pod adresem: 38-300 Gorlice, ul. Węgierska 56 A
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, Klientów jak i do Przedsiębiorców korzystających z Serwisu internetowego i określa zasady korzystania z niego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Internetu
2. Definicje
- Konsument – osoba fizyczna lub prawna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach sprzedaży.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność nierejestrowaną pod firmą DG+ Witold Brożek pod adresem 38-300 Gorlice, ul. Węgierska 56 A
- Klient – każdy podmiot (Konsument, Przedsiębiorca) dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Serwisu.
- Serwis – Serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym dgplus.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu.
- Aplikacja – platforma elektroniczna naffy.io umożliwiająca jej Użytkownikom w szczególności dokonywanie sprzedaży/zakupu Produktów Cyfrowych, obsługiwana przez FF Labs Sp. z o. o. 87-100 Toruń, ul. Jana Matejki 47B/2.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Zamówienia przy udziale platformy pośredniczącej Aplikacji i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający przesłanie danych Klienta w celu wystawienia faktury.
- Koszyk – element oprogramowania Aplikacji, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu.
- Produkt – dostępny w Serwisie produkt cyfrowy Ebook, będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu w Serwisie za pośrednictwem Aplikacji., zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą.
3. Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: DG+ Witold Brożek, ul. Węgierska 56 A 38-300 Gorlice
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@dgplus.pl
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.
4. Wymagania techniczne
Do korzystania z Serwisu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,,
- zainstalowany program FlashPlayer.
5. Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie zawartości Serwisu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Serwisu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT)
6. Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „KUPUJĘ EBOOKA” i dokonać zakupu przy pomocy Aplikacji
- Wypełnić Formularz zamówienia po zakupie Produktu w przypadku chęci otrzymania faktury. Wpisać wymagane dane do faktury i kliknąć przycisk „Wyślij”.
8. Oferowane metody dostawy oraz płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- BLIK
- Płatności elektroniczne
- Płatność kartą płatniczą.
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Aplikacji platformy elektronicznej www.naffy.io umożliwiającej Użytkownikom dokonywanie sprzedaży/zakupu .
9. Wykonanie umowy sprzedaży
Dostawa Produktu cyfrowego Ebooka w formacie PDF następuje niezwłocznie po dokonaniu zakupu na podany adres e-mailowy Klienta. W przypadku otrzymania danych do faktury, zostanie ona wystawiona w wymaganym prawem terminie.
10. Prawo odstąpienia od umowy
Klient wyraża zgodę na wykonanie umowy w całości i dostarczenia Klientowi treści cyfrowej w postaci zakupionego produktu cyfrowego przed upływem 14 dni do odstąpienia od umowy, co jest równoznaczne z utratą prawa do odstąpienia od umowy.
11. Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Serwisu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Serwisu internetowego mogą być:
- Podmioty dostarczające swoje usługi w szczególności wymienione w zakładce „Polityka Prywatności”
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Serwisie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
14. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Serwis internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/